کهکشان فایل

مرجع دانلود باکفیت ترین و متنوع ترین فایلهای دانشجویی و دانش آموزی

کهکشان فایل

مرجع دانلود باکفیت ترین و متنوع ترین فایلهای دانشجویی و دانش آموزی

مقاله بررسی تاثیر مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری در ادارات مرکزی بانک ملی

مقاله با عنوان بررسی تاثیر مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری در ادارات مرکزی بانک ملی به صورت کامل و با فرمت پی دی اف چکیده: دانش یکی از مهمترین و بارزترین شاخصهای ماندگاری در دنیای رقابتی است. مدیریت دانش یک امر پایان ناپذیر است که امروزه در سازمانهای مختلف جهت سودآوری، بطور نوآورانه رقابتی شدن و یا بقا در دنیای کسب و کار از طریق ایجاد، ذخیرهسازی، انتقال و بکارگیری به هنگام دانش مورد استفاده قرار می گیرد. اما برای حضور موفق در بازار پویای امروزی باید یک جزء مهم دیگر به نام مشتری را ن ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.