کهکشان فایل

مرجع دانلود باکفیت ترین و متنوع ترین فایلهای دانشجویی و دانش آموزی

کهکشان فایل

مرجع دانلود باکفیت ترین و متنوع ترین فایلهای دانشجویی و دانش آموزی

بازاریابی

این خلاصه شامل 9 صفحه و فایل ورد می باشد. مقدمه خط مشی تولید کالای جدید ایجاد مفهوم عینی برای کالا انواع آزمون بازار خط مشی دوره عمر کالا خط مشی دوره عمر کالا شامل قسمت هایی از متن یک شرکت برای تولید کالاهای جدید همواری باید از آمادگی لازم برخوردار باشد. شرکت باید قادر باشد در صورت بروز تغییر در ذائقه و سلیقه مصرف کننده، تکنولوژی و رقابت این کالاها را به نحو احسن هدایت کند. هر کالا دوره عمر معینی دارد، یعنی کالا تولید می شود، مراحل مختلف را پشت سر می گذارد و سپس از بین می رود. وجود دوره ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.