کهکشان فایل

مرجع دانلود باکفیت ترین و متنوع ترین فایلهای دانشجویی و دانش آموزی

کهکشان فایل

مرجع دانلود باکفیت ترین و متنوع ترین فایلهای دانشجویی و دانش آموزی

پروژه تحقیقی با عنوان مدیریت بازاریابی صنعتی

این مطالعه چهارچوب طرح های تلفیقی آموزش سازمانی را در رفتار سازمانی خریدار توسعه می دهد. در این مطالعه فعالیت های ارتباطی و روابط میان واحدهای استراتژیک تجاری که در فرایند خرید مشارکت دارند مورد توجه قرار می گیرند . حمایت علمی برای روابط پیشنهاد شده بر اساس رشته ای از مطالعات صورت گرفته که این مطالعات بر اساس مصاحبه با مدیران 10واحد استراتژیک تجاری و یک سازمان خدمات جهانی می باشد . بر اساس این مطالعات چندین معنی ضمنی ارائه شده است. فهرست مطالب : مقدمه موانع کلی موجود در فرایند خرید چارچوب و ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.