کهکشان فایل

مرجع دانلود باکفیت ترین و متنوع ترین فایلهای دانشجویی و دانش آموزی

کهکشان فایل

مرجع دانلود باکفیت ترین و متنوع ترین فایلهای دانشجویی و دانش آموزی

تبلیغات و فراگرد بازاریابی

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 44   مفهوم بازاریابی : تجدید حیات جهانی محصولات هوگ هارلی، اشاره به قدرت بالقوة بازاریابی دارد. این موضوع همچنین دو ایده مهم را تداعی می کند: نخست اینکه تبلیغات، دقیقا بخشی از مجموعة تلاش های بازاریابی است. دوم ، راهبردهای بازاریابی- از جمله تبلیغات- به آسانی از یک فرهنگ به فرهنگ دیگر قابل انتقال نیست. هدف این کار، فراهم کردن چشم اندازی درکارکرد بازاریابی و چگونگی تأثیرآن برتلاش های تبلیغاتی است. ای ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.