هدف اکثر سازمانهای بازرگانی جلب رضایت مشتری است. اما حفظ مشتریان موجود بسیار کم هزینه تر از جذب مشتریان جدید میباشد. شرکتهای الکترونیکی باید تجارب خدماتی برتری را برای مشتریان فراهم کنند : تا بدین ترتیب، توجه، خرید مکرر و در نهایت وفاداری آنها را بدست آورند. مهمتر آن که، کیفیت خدمات 80 درصد شکایات مشتریان از فروشندگان الکترونیکی را به خود اختصاص میدهد جهت تأمین رضایت مشتری باید به خواسته و نیاز آنها توجه شود. این واقعیت که خواستهها، نیازها و انتظارات مشتریان تغییر مییابد، به مفهوم ضرورت ب ...